Årsresumé av 2014 del 1

Januari
 
 Vinter för fulla muggar
 
 Klippte av mig håret
 
 Tränade yoga en gång i veckan hela året
 
 Blev certifierat postombud
 
 Bakade semlor så det stod härliga till
 
Februari 
 
 Fick fina presenter på Alla hjärtans dag
 
 Umgicks en massa med broren
 
 Shoppade loss i Ullared
 
 Åkte pulka
 
 Gick på kurs uppe i Göteborg
 
Mars
 
 Bröt lillfingret
 
 Anmälde mig till Organregistret som organdonator
 
 Spenderade en weekend ute i Skummeslöv
 
April
 
 Såg "Walk of the earth" på Vega i Köpenhamn
 
 Drack drinkar och spelade biljard i Malmö
 
 Såg musikalen Rebecca med Mamma och Tommy på Malmö Operan
 
 Sommaren kom tidigt
 
Maj
 
 Firade Collin med ett riktigt piratkalas
 
 Avslutade ICAkursen uppe i Göteborg med mini-spa
 
 Höll i min fina vana att vara ute och springa tre gånger i veckan
 
Juni
 
 Köpenhamn Zoo
 
 Åkte till Venedig med Mormor
 
 Firade min 27e födelsedag med att åka gondol
 
 Fina ön Burano
 
 Underbara semester
 
 Fina Mormor
 
 Åkte upp i Alperna och hela vägen upp till Dolomiterna en dag
 
 Sound of music
 
 
 Fick den här häftiga spindeln av Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback