Torsdag 24 september

Slut på semestern. Har hunnit jobba två dagar redan men idag håller jag ledigt. Jobbar hela helgen sen. Sedan sist jag skrev har det hunnit hända massor; Vi har varit i Stockholm en snabbis och tittat på musikalen "Kristina från Duvemåla". En av mina stora drömmar sedan jag var pytteliten. Den var så bra att jag får gåshud bara av att tänka tillbaka. Fy bubblans vilka lyckliga fyra timmar som spenderades inne på Cirkus. Nu den här veckan har jag varit på workshop två gånger tre timmar med den svenske SM-mästaren i poledance Ibrahim. Träningsverk är ett helt underskattat ord. Jag har fortfarande så ont i armarna och axlarna att jag inte kan borsta håret själv. Både benen och armarna ser helt misshandlade ut med allt blåmärken. Men det är helt klart värt det!
Nu ska jag ta och skura rent i köket och slänga i en maskin tvätt så kan jag vara helt ledig med gott samvete resten av dagen. Måste hinna titta på finalen av amerikanska "Big Brother". Heja Liz och Steven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback