Lördag 4 januari

Började den här lördagen med en påse lördagsgodis (tyst, jag vet). Såg ett avsnitt "Sons of Anarchy" och allmänt slappade. Nu ska här tvättas en maskin tvätt, köras igång diskmaskinen och sen tänkte jag ut och springa en runda i min nya löparjacka jag köpte i torsdags. Invigde den igår och den fungerar verkligen super. Skönt att äntligen ha hittat en långärmad man varken fryser eller svettas i nu när det är kallare utomhus.
I eftermiddag/kväll blir det jobb som vanligt men ska bara sitta i kassan hela helgen så det är inget slit som väntar i alla fall. Hoppas att timmarna där går fort för ikväll ska jag hem till Simon och titta på film. Har visst en riktig sockerdag idag för jag är sjukt sugen på ostbågar, får nog köpa med mig det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback