Söndag 10 januari

Nämen hej! Snart slut på första veckan i januari. Bytte runt lite pass så att jag kunnat vara ledig i fyra dagar i rad nu. Idag jobbade jag bara ett par timmar mitt på dagen. Helt okej. Simon har tagit sin julledighet nu istället så vi har hittat på massor med kul. Vi spenderade en hel dag i Danmark där vi åt på den asiatiska restaurangen Wagamama och gick på nationalakvariet Den blå planet. Sen åkte vi ut till stugan i Skummeslöv och bara slappade i några dagar. Avslutade med en heldag på Vallåsens skidanläggning. Superkul! Men fy vad jobbigt! Jag har inte åkt skidor på 15år och vill inte påstå att jag var något proffs då heller, så fy bubblans vad kämpigt det var. Men ack så kul.
Igår var vi förresten på husvisning här i byn. Vi har varit och tittat på rätt så några stycken det senaste halvåret men inget har ens varit i närheten av detta. Så himla fint! Hela kvällen igår och eftermiddagen idag har gått åt till att prata igenom och plannera. Vi har diskuterat och fått råd från flera håll och känner oss bara mer och mer säkra på att det här kan vara "huset". Ska ringa och boka en tid med banken imorgon. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback