Onsdag 26 december

Nu händer det grejer. Var och lämnade av Pappa och Patrik på flygplatsen vid lunch och sen var jag inom banken och förberedde min flytt med dem, sen köpte jag med mig några brända mandlar på julmarknaden och satte mig nere vid havet. Jag kommer verkligen till att sakna den lyxen att kunna gå ner och titta ut över vattnet när som helst. Får se till att fixa det så fort som möjligt!
Just nu sitter jag på Akathor igen. Har tagit de två första salsakurserna ikväll + machatakursen igen så nu tar jag en liten paus medan proffsen tar den avancerade kursen. Ännu en sak jag måste se till att göra hemma i Sverige: dansa salsa!
Imorgon blir det till att packa ner det sista i väskorna och slutstäda lägenheten. På kvällen står utgång med Justiina på schemat och förhoppningsvis får nono lov att sluta tidigare från jobbet så att vi hinner umgås något innan jag flyger till Sverige på fredag. Känns galet att tänka på det. Precis som alltid när jag ska flytta så fattar jag inte riktigt vad som händer förrän jag är mitt uppe i det. Lär väl få en köldshock om inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback