Lördag 14 januari

Sitter och mumsar på sushi och tittar på Americas Next Top Model säsong 15. Bara fyra deltagare kvar nu och jag hejar verkligen på Chelsey
Gårkvällen var förresten en succé! Vi fick välkomstdrinkar, blev fotograferade på röda mattan, åt god mat, hade stora kända artister underhållandes på scenen. Nyårsfest som det var så skålade vi i champagne vid tolvslaget och tittade på fyrverkerier innan vi dansade natten lång på det smockfulla dansgolvet.
Helt ärligt så var jag helt klart förberedd på en baksmälla som hette duga, fri bar är ingenting att leka med. Men klockan tio i förmiddags vaknade jag pigg som en mört till strålande solsken.
Har spenderat nästan hela dagen inne i stan och sprungit i butiker, trängts med en gigantisk demostration och hittat massor med fint som jag måste visa.
Kvällen är räddad.

Sushi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback