Söndag 25 mars

Jag lever! Typ. Fredagens utflyttningsfest var fenomenalt rolig! Vi blev hela
20 personer! Goda drinkar, galna lekar och en massa skratt. Efteråt var vi sju stycken som drog ut och dansade tills det började bli ljust igen. Tack alla ni fina för att ni kom, jag kommer att sakna er allihopa så mycket!
Igår gick flyttlasset klockan äckligt tidigt på morgonen. Det har burits och släpats och burits ännu mer. Men nu står alla möbler och lådor inpackade i den nya lägenheten ett antal mil lämgre norrut. Alla frågar hur jag har det och hur det känns, men allvarligt talat så vet jag inte ännu. Har inte hunnit känna efter ordentligt.
Nåja, idag ska jag vara barnvakt åt lilla C ett par timmar. Tänkte att vi skulle gå förbi lekplatsen ett tag och sen köpa en varsen mjukglass nere på torget. Det är verkligen vårvärme ute. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback