Måndag 5 november

Ännu en dag hos Orange. Förhoppningsvis har allt fixat sig nu och det ska enligt dem inte behöva kladda något nästa månad heller. Nu är det bara att vänta och se ifall de får för sig att stänga ner internet i alla fall. Håller tummarna för att allt är löst!
Annars har vi varit en sväng på H&M och köpt fler svarta leggings till mig att ha på jobbet och köpte en massa mat. Hittade kondencerad mjölk, så eftermiddagsfikan är räddad. Var även inom på Zara för att köpa den ursnygga skinnjackan jag spanade på förra veckan, men den var slut!!! Katastrof! Jag som äntligen bestämt mig för att köpa den! Typiskt!
Nu ska här fikas lite innan det blir jobb, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback