Måndag 5 augusti

Tillbaka i verkligheten igen. Har varit helt ledig idag så jag passade på att åka ner till Malmö och sätta in alla mina franska pengar på mitt svenska konto. Skönt att äntligen ha allt helt klart och ingenting mer att göra med den franska banken. Sicken min hon fick inne på banken när jag kom fram till henne personligen och ville avsluta allt. Hon har verkligen försökt undvika mig i ett halvår både på mail och telefon. Men nu så. Jenny - Franska banken 1 - 0!! HA!
Självklart blev det lite shopping när jag ändå var i stan. Köpte lite nya böcker nu när jag nästan har läst ut Sookie Stackhouse serien. Har snart läst ut den fjortonde och sista boken så jag behöver något nytt att längta till. Hittade även ett fint rouge, en långärmad träningsjacka, en ny handväska och lite kläder så klart. Nu blir det att packa upp mina fynd och sen väntar veckans avsnitt av "True Blood" och en skål popcorn med cheddarsmak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback