Onsdag 8 januari

Hej igen! Hur går det med er fantastiska dag? Själv har jag lyckats kryssa av några av punkterna från inlägget nedan;
1. Bytte som sagt ut kaffet mot apelsiner och melon
2. Ska göras efter träningen
3. Inviger min supersnygga t-shirt som jag köpte förra veckan
4. Nemas problemas, det gör jag jämt
5. Har pratat i telefon med (och träffat!) både Mamma och Pappa idag
6. Tänker ge mig ut och springa en runda i eftermiddag
7. Så fort det här inlägget är klart ska jag ner till byn och springa en massa viktiga ärenden
8. Ska på bio med kärleken ikväll
9. Den här blir knepig då jag inte har någon ro idag, kan hända att jag hoppar nian faktiskt, förlåt
10. Inga problem, tar igen för nian här genom att lägga timmar på tian istället
Där har ni det ungefär: min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback