Måndag 22 september

Måndag och ny vecka igen. Idag är det verkligen höst för första gången på riktigt. Det blåser som attans ute och duggregnar då och då. Inga 30+ grader här längre. Börjar sent som vanligt på måndagar så det hinns med massor innan. Skicka iväg saker jag fått sålt på Tradera (har förresten fler saker uppe HÄR), tvätta sängkläder och handdukar, titta ikapp svenska "Big Brother", flytta över alla mina autogiron till nya banken, flytta in saker i nya badrumskåpet och planera lite inför resan. Om bara två veckor åker vi igen. Längtar massor! Inget sol och bad den här gången. Men långt ifrån någon likhet med Island som sist. Den här gången blir det fem dagars storstadssemester. Mer än så tänker jag inte berätta ännu.
Nope, dags att göra mig en färskpressad apelsin-fänkålsjuice. Älskar verkligen min råsaftscentrifug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback