Söndag 1 november

Pjuh! Snacka om att den här dagen har tagits till vara! Vi har hunnit med en total storstädning i hela lägenheten, tvättat, burit ner en massa saker i källaren, skurat både i köket och på toaletten, halloweenpyntat, fikat hos Mamma, rengjort på balkongen och uteplatsen, sytt allt som behövs till Simons utklädnad nästa helg och tittat på film och ätit pizza. Nu ska här snart sovas som små grisar kan jag lova. Har fortfarande lite sömn att ta igen då vi kom hem rätt så sent i gårkväll från Tivoli i Köpenhamn. Alltså jag ligger så långt back med bilderna nu att jag skäms (igen). Ska inte lova något om att lägga upp snart, jag jobbar på det. Men ett nytt Style Mission är i alla fall igång! Kan inte fatta att det är det sjunde redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback