Måndag 22 februari

Ska sluta skylla på jobbet nu. Efter den här gången. Det är mycket där för tillfället. All ledig tid är fulbokad för tillfället. Men det passar mig fint. Jobbade fram till lunch idag och sen åkte jag in till stan för att få mina vinterkängor lagade hos skomakaren. Han är fantastisk och fixar på 20 minuter! Lämnade tillbaka en trasig klänning och fönstershoppade lite när jag ändå var där. Sitter just nu och tankar upp ett par avsnitt av australienska "The Block" som jag kan roa mig med på vägen till Växjö. Ska dit och dansa för andra veckan nu. Så sjukt roligt att ta klasser igen! Synd bara att det är så himlans långt borta bara. Det tar sån tid att åka dit och tillbaka.
Igår var jag och Simon förresten inne i stan och provade sängar. Slutade med att vi köpte en gigantisk (180cm!) med bäddmadrass, överdrag, gavel, en massa kuddar och ett gigantiskt täcke. Hemfraktat och redo veckan efter vi får tillgång till huset. Helt perfekt! Så skönt att ha det ordnat redan. Nästa projekt är att klura ut garderoberna i sovrummet och bestämma den exakta inredningen i dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback