Hur gick det 2015?

Gjorde ju som sagt en lista i början på förra året om tankar och förhoppningar inför året. Kolla in listan HÄR. Tänkte nu följa upp och titta tillbaka på hur det gick:
 
Gå på spa
Nope! Fick ett spabesök i födelsedagspresent men fick aldrig tid till att lösa in det. Känns dock skönt att ha det till godo. Förhoppningsvis kan vi lösa in det nu i februari-mars när det är så grått och tråkigt ute.
 
Besöka Paris
Check! I maj åkte jag och Simon till Paris en vecka. Superfin semester med sightseeing, shopping och konserter. Älskar att resa och speciellt med honom som jag älskar mest.
 
Spendera mer tid med dem jag bryr mig om
Check! Valde att prioritera ner jobbet för första gången någonsin. Sa upp mig från mitt heltidsjobb och hittade ett annat på 75 procent istället. Valde mina vänner väl och umgicks med dem mest hela tiden.
 
Åka till Liseberg
Nope! Det var svårt att organisera en resa som alla som ville följa med på hade möjlighet till.
 
Inreda och få ordning på lägenheten
Check! Fixade och donade mest hela tiden här hemma. Vi till och med växte ur lägenheten. Behovet av någonting större ökade för varje månad som passerade så vi började leta efter hus att bo i istället.
 
Dansa
Check! Inte mer än innan, kanske till och med lite mindre. Endast en termins klass tog jag i år innan de slutade. Däremot höll jag en sommarkurs själv för nybörjare. Superskoj. Men under hösten blev det så mycket med annat att lusten och motivationen försvann tyvärr. Dags att ta tag i pinnen igen!
 
Åka längs med Hurtigrutten i Norge
Nope! Men även här fick jag resan i födelsedagspresent. Ska bara hitta en lucka när vi kan åka. Längtar massor!
 
Kryssa av hela "101 saker på 1001 dagar"-listan
Nope! Långt ifrån. Ligger långt efter min satta deadline. Men har givit mig själv dispans och låter det ta den tid det tar. Fortsätter fortfarande att kryssa av efter hand men känner ingen stress längre. Har faktiskt börjat knåpa ihop en ny att börja på efteråt.
 
Springa en mil utomhus utan att bli trött
Nope! När sommaren kom och jag fick massor med timmar på nya jobbet fanns varken tiden eller orken att ge sig ut och springa längre. Det rann ut i sanden helt enkelt. Sprang dock Vårruset innan jag la ner.
 
Hålla stenhårt på mitt nyårslöfte
Check! "Tänka efter före. Säga nej oftare och inte ta någon skit, från någon!" hette det . Absolut avklarat.
 
Gå på många konserter
 
Check! Konserter, festivaler, musikaler, pjäser, shower. 2015 var fullspäckad med skoj!
 
Fira min födelsedag utomlands
Nope! Bytte jobb mitt i den vevan så någon resa blev inte aktuellt.
 
Tattuera mig
Nope! Det blev inget med det. La pengarna på resor och konserter istället.
 
Träna mer yoga
Check! Eller kanske inte mer än innan, men i alla fall inte mindre. Älskar yoga.
 
Ha det bästa året någonsin
Check! Åren blir bara bättre och bättre desto fler som går. Jag kan knappt bärja mig inför de som ska komma. Längtar faktiskt efter framtiden, har det helt perfekt så som det är just nu och kan se tillbaka på 2015 som det utan tvivel bästa året någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback