Onsdag 30 mars

Mitt i veckan. Jobbade fram till lunch idag och har hunnit både tvätta och kolla över mina försäkringar idag. Bara en ny, ordentlig och uppdaterad hemförsäkring som fattas och den ska fixas ikväll. Så jädra redo nu! I måndags var vi på IKEA och köpte en byrå som efter en del modifikationer ska stå i farstun direkt när man kommer in. Passade även på att köpa en bunt av varje sorts galge de hade. Har spenderar eftermiddagen åt mitt lilla projekt att prova ut vilka som är bäst. Vinnaren heter "Bumerang" (HÄR). Den klarar hur mycket vikt som helst utan att böja sig, har små hack att hänga tunna axelband på plus att den är tillräckligt tjock och stabil för att inte lämna märken på de upphängda kläderna. Så det blir till att köpa fler sånna. Svarta så klart. Igår planerade vi i stort sett klart garderoben och har beslutat oss för att ha helt svart inredning med mjuk belysning. Kommer bli så snyggt. Det enda som återstår är att bestämma front på skjutdörrarna. Blank, matt eller trä?
Nope, slutpladdrat för idag. Dags att bege mig ner och hämta min cykel som varit på vårupprustning.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback