Fredag 21 april

Sitter och mailar fram och tillbaka men kände att jag behövde en paus innan ögonen börjar gå i kors. I mitten på maj ska den dära Hälsodagen gå av stapeln och i stort sett allt är klappat och klart. Håller på och skickar ut slutgiltig info till alla medarrangörer och har lyckats boka in en intervju med lokaltidningen på måndag. Så himla roligt! Slutade jobba redan vid lunch idag. Älskar att ha i stort sett tre lediga dagar i rad varannan vecka nu med mitt nya rullande schema. Ikväll ska jag iväg och sälja av lite möbler som fortfarande står hos Mamma,laga fläskfilégryta med sötpotatis och eventuellt cykla hem till Jake och dricka lite öl och snacka skit.Om det bara kunde sluta blåsa som om det vore storm ute. Imorgon åker jag och Mamma ner till Malmö på tjej-dag och söndag kommer nog Hanna och Alex hit en sväng. Måste försöka trycka in en runda med den nya grästrimmern också någon gång i helgen. Full rulle som vanligt.
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback