Fredag 6 april

Glad Påsk!PåskIdag fixas det iordning efter resan vill jag lova. Tvättar, ringer runt, skickar mail, packar upp, städar... Har bara varit borta i en vecka men det känns som en månad med allt som har hopat sig. Men det tar sig, har bara en maskin tvätt kvar att köra och några mail kvar att skicka innan jag håller helg. Ikväll tänkte jag kolla ifatt på lite serier och bara slappa. Tråkigt med regn annars hade jag gått ut en runda.
Måste förresten kommentera lite BigBrother också! Katastrofnomineringar förra veckan!!! Är fortfarande sur över att Jimmy åkte ut. Nu har två av mina tre favoriter åkt ut veckorna efter varandra. Inte okej! Hoppas för guds skull att Marcel åker ut den här veckan, annars är det serriöst något fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback