Måndag 9 april

Mjukstartar dagen med ett avsnitt "The amazing race" och ett "Mad men".
I eftermiddag håller mormor och morfar påskmiddag för tjocka släkten så då ska det frossas i god mat och lekas knasiga lekar. Jag känner mig faktiskt laddad. Här ska letas ägg, ätas ägg, kastas ägg, rullas ägg...
Är även glad över att svenska folket tog sig samman och röstade ut Marcel ur BigBrother, äntligen.
En annan sak att vara glad för är att de hemliga planerna inför hösten verkar skjutas närmare och närmare. Det enda jag vill göra är att planera en massa, men det är fortfarande på tog för långt dit för att det ska behövas ännu. Det enda jag kan göra är att spåna och drömma just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback