Nice del 1

Äntligen har jag rensat ut bland alla bilder från semesterveckan i Nice. Här har ni första klumpen:

Nice2
Flög över Alperna på vägen ner

Nice3
Fina marknaden på Court Saleya

Nice8
Här snackar vi färska citroner

Nice1
Jag i gamla stan

Nice4
Pose! Hur ofta är man i Frankrike lixom?

Nice5
Hehe

Nice6
Fina stranden. Tyvärr var det fortfarande för kallt i vattnet för att bada

Nice7
Andra hållet

Nice9
Mumsiga smoothies i solen

Nice13
Nono med den obligatoriska krama-en-palm-på-semestern-bilden

Nice14
Jag också så klart

Nice12
Underbara macaroons. Karamell, citron och viol är helt klart mina favoriter

Nice11
Turistposing med ett gigantiskt monument

Nice17
Spårvagnen och lite av stan

Nice15
Jag och nono på väg ut en kväll

Nice16
Åt på fina restauranger och åt bland annat den godaste laxen på länge

Det får räcka för den här omgången. Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback