Söndag 15 april

Sista dagen på veckan och sista dagen på mitt påsklov, även sista dagen innan jag börjar på riktigt på nya jobbet i matsalen. Får passa på att njuta av ledigheten så mycket som jag bara kan med andra ord. Har visserligen lovad att jag ska följa med Pappa och storhandla, men för övrigt är jag helt ledig. Igår fick jag ett ryck och bakade tonvis med morotsmuffins med limeglasyr. Supergoda blev de! Förmodligen går jag förbi Mamma en sväng och bjuder på fika. Ikväll blir det nog BigBrother mys med nono. Det är Amandus och Joe som är nominerade. Åker Amandus ut nu så slutar jag helt serriöst att titta! Det vore katastrof ifall alla mina tre favoriter åkte ut veckorna efter varandra! Dessutom förtjänar Joe att åka ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback