Tisdag 17 april

Två av fyra dagar på jobbet avklarade. Känner mig helt slut i kroppen, är inte alls van vid att hålla igång nu efter en så här lång ledighet. Har framförallt ont i fingertopparna efter allt skurande med stålsvamp idag. Farväl nagellack och mjuka händer. Nej men jag ska inte klaga. Det är faktiskt helt okej. Många roliga människor och lite av ett terapiarbete. Men det känns helt klart att man varit uppe sedan klockan halv sex imorse. Fy bubblan! Inte blev det bättre av att det var snöstorm (!!!) ute heller. När jag kom fram till jobbet var mina strumpor genomvåta. Där fick jag för att jag var optimistisk och packade undanvinterskorna förra veckan. Som tur var har all snön försvunnit igen.
Ikväll blir det nog filmkväll misstänker jag. Bara slapping i soffan med en påse popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback