Fredag 17 augusti

Idag har jag sprungit en massa ärenden hela förmiddagen. Försökt kommunicera med informationscentert på tågstationen, handlat mat, varit en sväng på apoteket och råkat köpa med mig en kjol. Ursäkten där är att jag såg den på H&Ms hemsida i våras men den kom aldrig ut i butik i Sverige. Men nu så! Ha!
Nu blir det till att äta lite lunch och sen ska här sovas (!). Ikväll ska jag nämligen provjobba på en pub nere på Saleyan och det kommer att bli galet mycket att göra. Börjar fem och är nog inte ledig förrän fyra imorgon bitti. Puha! Inget jag känner mig superexalterad över precis, men det är bättre än inget. Och jag kan ju alltid fortsätta att leta annat undertiden.
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback