Lite film

De senaste dagarna har som sagt varit extremt varma, en värmebölja som ska vara hela veckan säger de. Jag har i princip bara legat i soffan och försökt att inte smälta genom att missbruka min solfjäder, ha alla fönster vidöppna och halsa i mig vatten. Har även tittat på två filmer:
The hunger games - Jag är nog sist i världen med att se denna film. Kan hålla med om att den var riktigt bra. Synd bara att jag inte hade en stor påse ostbågar att kränga till. Har du mot förmodan inte heller sett filmen än så gör det, det är helt klart värt det!
The five-year engagement - En lagom mycket romantisk komedi. Inte för tjejigt och puttinuttigt som jag var rädd för, utan massor med dold humor och så självklart underbara Jason Segel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback