Lördag 18 augusti

Jag är ganska så halvdöd idag. Jobbade började jobba klockan fem igår och var inte hemma förrän halv sex på morgonen! Det var fullt ös från start till stängning och jag gjorde alla fel man kan tänkas göra med en gång. Hade flera tillfällen i början när jag hade lust att ställa ner min bricka och säga "Tack, men nej tack" men som tur var gjorde jag inte det. Har lovat mig själv att oavsett vad så skulle jag ge det en vecka. Blev det inte bättre då så får jag rent av bara sluta. Men ju längre kvällen gick desto bättre gick allt och till sist var det riktigt roligt. Visst, myyyycket info, på engelska och på franska, nya kollegor, stressigt som ***** och, utan att överdriva, tusen saker att hålla i huvudet och komma ihåg. Knappast lätt som en plätt kan jag lova! Men efteråt fick jag massor med beröm från cheferna och de ville att jag skulle komma tillbaka redan idag igen plus att jag har fem dagar i nästa vecka också så jag antar att de var nöjda och glada.
Sov till halv elva idag och nu tänkte jag Polyvora lite och bara förbereda mig både fysiskt och mentalt för ännu en natt nere på Cours Saleya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback