Lördag 25 augusti

Idag åker jag hem till Sverige igen. Eller, åtminstonde känns det så i alla fall. Flyget lyfter inte förrän klockan halv tio imorgon bitti, men med jobb och allt så hinner jag inte sova någonting inatt, så rent tekniskt sett sitter de här två dagarna ihop som en lång dag, alltså; idag åker jag hem :).
Men bara lugn, jag åker ner på torsdag igen.
Det händer mycket innan dock. Ska alldeles strax gå bort till shoppinggatan och fixa lite ärenden och köpa hem något att äta till middag på min rast ikväll. Sen ska här städas färdigt, packas klart och förhoppningsvis blir det lite tid över till en vilning innan jag ska jobba hela natten.
Får se hur mycket bloggande det blir i veckan. Den är ganska så fullsmockad med trevligheter. Men om inget annat så hörs vi på torsdag igen. Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback