Onsdag 1 augusti

God morgon! Eller snart god middag för min del, har varit vaken sedan sju.
Idag är det sista dagen i Sverige för ikväll smäller det: Jag flyttar till freakin' Frankrike!
Solen skiner på mig och jag har hur mycket energi som helst. Laddade upp igårkväll med suchi på Saiko i Malmö tillsammans med underbaraste Jonte och promenerade sedan hela vägen till centralen och stannade för glass längs vägen. Tack vännen, du är bäst!
Idag blir det inte helt oväntat till att packa ner det sista, städa av ordentligt här hemma och sova middag ett par timmar. Vi åker redan halv tolv ikväll men flyget lyfter inte förrän klockan sex imorgon bitti (suck på tågförbindelserna tidigt på morgonen!) så det blir en natt på flygplatsen. Som tur är har jag provat det ett par gånger innan under World Touren så jag har packat smart i handbagaget. Måste inom en sväng hos Mamma och få massage och säga hej då till nära och kära. Har fortfarande inte fattat att det är på riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback