Torsdag 30 augusti

Nu var det slut på semestern. Idag flyger jag hem igen. Det låter så konstigt att säga när jag igentligen sitter så hemma jag bara kan, i Mammas kök. Men Nice är ju faktiskt mitt hemma nu. Klockan två i eftermiddag går tåget ner till Kastrup och vid halv sju lyfter planet. Lite sorgligt är det att åka ifrån alla nära och kära, har knappt hunnit träffa hälften av dem, och framför allt att inte veta när vi träffas nästa gång. Kanske dröjer det ett helt halvår. Meeen, jag tar i alla fall nono med mig! Hon är i full gång med sin packning. Ute i sista minuten som vanligt. Så jag får väl ta och hjälpa henne lite. Bara tre timmar kvar nu. Hej då Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback