Fredag 7 december

Tog en välbehövlig sovmorgon idag tills klockan var nästan tolv. Tittade på några avsnitt av "Homeland" som har blivit mitt nya beroende på sistonne. Vips så var klockan fyra och vi var bortbjudna på middag hemma hos Vera och Jeremy. Där blev så mycket lax över efter sushin i onsdags att där var tillräckligt för att göra en hel laxgratäng. Fy bubblan vad gott det var! Nu blir det ett par "Homeland"-avsnitt till innan jag eventuellt går ut och möter upp några kompisar.
Gårkvällen blev förresten superkul. Lätt en av de roligaste utekvällarna sen jag flyttade ner! Jag och Justiina började med att dricka mojjitos på Akathor. Sen beställde vi in en meter och spelade shot roulett. Fem shots var - fyra vatten en vodka och så olika sirapssmaker i alla så att man inte kan se skillnad på dem. Sen var det bara att börja dricka. Tredje rundan tyckte Kristina det var roligt att hälla tabasco i en av mina, snablans vad starkt det var! Efteråt gick vi till Wayne's och dansade oss svettiga på borden. Tillbaka till Akathor en snabbis för en drink och för att hämta upp Benjamin. Vi tre gick sedan till någon nattklubb och dansade tills klockan var fyra på morgonen. Efteråt var det så klart Blue Whales och lite nattamat på det. Jag landade inte i sängen förrän klockan var halv sex! Men fy bubblan vad roligt vi hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback