Söndag 9 december

Klockan är inte ens två och jag har redan hunnit med massor. Älskar att vara ledig så att alla mina dagar i stort sett kan se ut som den här:
Vaknade vid tio och började med ett avsnitt "The vampire diaries" och frukost i sängen. Sen gick jag bort till Palais Lascaris som är ett gammalt 1700tals palats som de gjort om till ett muséum. Jättefint verkligen. Köpte lite lunch inne på ett bageri och promenerade sedan bort till Acropolis och en bra bit förbi, svängde ner mot hamnen och spanade in alla lyxyachter. Efteråt gick jag hela vägen ut till fyren längst ut på piren och tog lite foton. Allt som allt blev det en tur på över tre timmar. Märk väl att det räckte med linne och en kofta för att inte frysa. I solen var även det för mycket kläder. I december!
Nu är jag hemma en sväng för att äta lite lunch och kolla in mailen. Nono sover fortfarande (överraskande va?) så jag får ge hemme en timme eller nåt till att vakna, annars ger jag mig ut på en runda till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback