Tisdag 18 december

Just nu sitter jag på Akathor och snyltar på deras wiifi. Tack och lov för det! Har massor med mail och framför allt massor med bilder att uppdatera bloggen med. De senaste dagarna har jag varit ute och rest varenda dag och jag kan ärligt talat säga att jag tröttnar aldrig på vyerna. Idag var jag till exempel i Villefranche.
Imorgon blir det förmodligen någon utflykt igen och på kvällen salsa. På torsdag ska vi äta julmiddag med jobbet och på fredag kommer Pappa och Patrik ner hit och hälsar på i nästan en hel vecka. Ska bli roligt. Alltså massor att se fram emot. Nope, ska inte sitta här och babbla bort tiden, dags att bomba er med fler bilder istället. Vem vet när jag kommer åt internet nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback