Tisdag 4 december

Är precis hemkommen från en roadtrip upp till Alperna. Det är helt galet att det räcker att köra bil i drygt en timme så är du mitt bland snötäckta berg! Jag är helt facinerad! Vera och nono sov precis hela vägen dit och hem så det var mest jag och Jeremy som njöt av utsikten. Vi sträckkörde hela vägen till St-Martin och en bit förbi upp i bergen. När vi hoppade ut låg det snö på marken. Helt galet! Tyvärr var vargreservatet stängt så det blev inget med det. På vägen tillbaka stannade vi till i ett par småbyar som låg uppe på bergstopparna. Hittade ett mjölkmuséum som också var stängt och fick fotat en massa fina vattenfall. Naturen var verkligen helt fantastisk! Jag har miljoner bilder att sortera och lägga upp.
Nu blir det nog en liten eftermiddagsvilning. Var ute till två inatt med några kollegor och imorse var det att stiga upp vid nio för utflykten. Ska ta och tvätta lite senare och så har jag en Skype-dejt med Mamma. Tar nog och tittar på en film och bara tar det lugnt efter det. Alperna tog slut på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback