Onsdag 1 februari

Shit! Fick en liten shock här när jag skulle skriva datum i rubriken och upptäckte att det redan är februari! Vart blev januari av om jag får fråga?
Igår blev jag lite opererad inne i munnen. De tog bort läppbandet som sitter mellanunderläppen och tandköttet. Snabbt och smidigt överstökat, men när bedövningen släppte var det inte lika kul. Det var i stort sett omöjligt att prata eller ens öppna munnen. Jag låg bara i sängen hela dagen och tittade på filmer med munnen ihopknipen och alvedoner på sängbordet. Ingen hit.
Men idag känns det bättre. Är fortfarande öm men kan i alla fall prata någerlunda. Sitter och försöker sörpla filmjölk. Antar att det blir en sängen-dag idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback