Onsdag 15 februari

Huvudvärk borta och strålande solsken. Jeij! Om förkylningen bara ville släppa i näsan också så vore jag tacksam.
Alldeles strax ska jag till tandläkaren och plocka bort stygnen i underläppen. Ska bli så skönt att slippa ha de där trådarna ivägen. Det känns ungefär som om du alltid har en matbit liggandes där. Ingen hit.
Sen måste jag packa färdigt för imorgon kväll åker jag till Göteborg. Äntligen! Det var evigheter sedan sist, minst ett halvår i alla fall.
Tänkte faktiskt ta tag i mitt liv efter det. Bland annat genom att uppdatera mitt CV och börja spana runt lite på nätet efter trevliga möjligheter. Förändringar förnyar, och fönyelse är precis vad jag är ute efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback