Onsdag 29 februari

Skottdagen idag! Det är inte varje dag det inte...
Just nu sitter jag och slösurfar och vilar fötterna. Det blev en impulsiv dag idag då det visade sig att nono var i stan. Vi åt frukost på Espresso House och kikade sedan i en massa affärer. Det slutade med att jag kom hem med massor! Suck! Nu är det minsann färdigshoppat på ett bra tag, eller, på fredag är det. Jag skickade nämligen efter ett par skor som kommer till Malmö på fredag, men efter det är det slut! Jag får ta och fota allt imorgon när ljuset förhoppningsvis är lite bättre. Får se om jag vågar visa allt eller om jag skäms haha!
Nu blir det att skicka några mail och ringa lite samtal. Fröken duktig idag minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback