Tisdag 10 januari

Har precis kommit hem till älskade Malmö igen. Här ser man inte skymten av någon snö som tur är. Snacka om skillnad. Uppe i skogarna låg där ca 2 centimeter snö på marken när jag åkte därifrån. I detta fallet känns det helt klart som att jag har dragit vinstlotten!
Jag fick tillbringat förmiddagen med att rensa bland några av mina gamla kläder och fick ihop en hel resväska med plagg, väskor och skor som jag tänkte fota och lägga ut på Tradera. Det kommer nog att bli ett heldagsprojekt är jag rädd för.
Nu tänkte jag fixa lite middag och sen fortsätta installera program på min (rensade och nu supersnabba) dator.

Orm
Ormar på datorn är sånt man får räkna med när man sitter barnvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback