Fredag 20 juli

Idag tänkte jag ta sovmorgon, tror ni inte att jag vaknar klockan kvart över sju?! Kvart över sju, vad skulle det vara bra för? Får nog ta och vila lite middag sen om jag ska orka med ikväll. Vid tre tar jag och nono nämligen tåget ner till Köpenhamn och går på Happy Hour på Hard Rock Café. Drinkarna har jag presentkort på i försenad 25-års present och det blir också en liten avskedsfest för oss själva. En sista gång på stammisstället. Naglarna är målade och outfiten framplockad. Tror faktiskt att jag ska passa på att gå en liten runda när det faktiskt är fint väder utomhus för en gång skull. Sen ska här kollas ikapp en massa serier; So you think you can dance, amerikanska Big Brother och Project runway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback