Måndag 23 juli

Idag har det varit full rulle. Jag har varit igång med en massa ärenden sedan klockan var nio imorse. Bland annat så har jag lämnat in min sista timsedel på jobbet, skickat iväg lite Tradera-paket, handlat mat på Willys och så kunde jag kryssa av min sista sak på shoppinglistan inför flytten: en bagagevåg. Följde även med och köpte en ny cykel till lilla C som minsann inte är så liten längre, han har helt växt ifrån sin gamla cykel.
Har även varit och fått alla flygbiljetterna utskrivna. Så nu känns det på riktigt. Om en vecka lär jag vara superpirrig!
Nope, nu ska här fixas lite middag och sen blir det nog en promenad för idag är det faktiskt äntligen sommar ute. Kors i taket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback