Torsdag 5 juli

God förmiddag!
Idag tog jag sovmorgon ändan till klockan halv tio. Mycket skönt! Nu sitter jag och tittar på "The Bachelorette" och äter frukost innan jag tar tag i dagen. Idag ska här skickas iväg några paket, fyllas i blanketter, reseplanera och om det blir tid över, sy lite. Påsen från Stoff&Stil i tisdags ligger och skriker på mig. Igås sydde jag ihop hela två klänningar och jag har i alla fall en modell till klar i huvudet som jag vill ha ut. Det var verkligen länge sedan jag satt och sydde och tiden bara springer iväg när man håller på. Flödande inspiration och kreativitet, salta pinnar och gamla 90-tals skivor på hög volym. Det kan nästan inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback