Lördag 30 juni

JÄKLAR vad det åskade inatt! Jag har nog aldrig varit med om nåt liknande. Den första knallen väckte mig och sen låg jag och försökte somna om, men varenda blixt lös upp hela rummet och varenda muller skrämde skiten ut mig allvarligt talat. Broren hade det likadant sa han. Det var helt galet! Så nu känner jag mig ganska så mör måste jag faktiskt få säga.
Men, men. Idag ska här fixas lite med Tradera, lägger upp de saker jag inte fick sålt förra gången plus en massa nytt. Kolla in HÄR vettja! I eftermiddag ska det förberedas inför överraskningen imorgon. Har massor som behöver göras och en del tar rätt så lång tid att fixa så det är lika bra att sätta igång. Ha en fin lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback