Lördag 9 juni

Kom hem från en heldag i Malmö med Pappa och Lillebror för ungefär en timme sedan och är lagom mör i benen. Vi har nog promenerat en mil eller två idag. Först och främst så var det killarna som ville kolla i ett par affärer och jag följde med som guide, känner ju till stan ganska så bra efter de här fyra åren, men självklart råkade jag svänga inom Gina Tricot och fick med mig en liten påse ut. Men bara lugn, det var bara ett enda plagg i den påsen!
Nu tänkte jag ta och redigera och rensa bland alla foton från studentfirandet igår. Kusinen var så fin och vi var jättemånga som kom och grattade henne efteråt. God mat och mycket folk gjorde att det blev en hel-lyckad dag trots det konstanta regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback