Måndag 11 juni

Ny vecka och nya tag. Första veckan som "arbetslös". Inte för att jag letar precis, det är ganska så omöjligt att hitta ett jobb för endast två månader, så jag hoppar bara in på lite olika ställen när det behövs istället. Förhoppningsvis så går jag tillräckligt mycket plus på det.
Den här måndagen spenderas med att röja undan en massa saker som jag skjutit upp allt för länge; sortera viktiga papper, betala räkningar, tvätta... Har även varit och skickat iväg en massa tradera-plagg och lyxade till det och köpte med mig en liter jordgubbar hem. Så himla gott! Jag kommer (precis som varje år) att överkonsumera jordgubbar. Haha! Nu har jag lite fix inför denna helgens student att göra, bestämma outfit och finslipa presenten, innan jag myser ner mig under en filt och försvinner in i seriernas värld resten av kvällen. Säsongsavslutningen av "Mad Men" och säsongspremiären av "True Blood" bland annat. Kvällen kan nästan inte bli bättre. Eller jo, jag köpte ju hem ostbågar igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback