Måndag 25 juni

Ja må jag leva, ja må jag leva..!
Idag fyller jag minsann 25! TJUGO FREAKIN' FEM! Halvvägs till 50!
 
Hade en väldigt bra dag igår med många släkringar på besök och vi fick nästan uppätet båda mina banoffiepajer. Jag fick massor med bra saker i present; ett resefodral till laptopen, pengar, en svensk-fransk ordbok, en heldag på Köpenhamns Zoo, fina blommor mm. Tusen tack ska ni ha allihop! Frukosten idag bestod av rökt makrill med citronpeppar som jag bland annat fick av pappa igår. Supermumsigt! Födelsedagen kunde inte börjat bättre! Resten av dagen har gått åt till att skicka paket, maila, tvätta och lite annat sånt. Det regnar ute, ovanligt va?, så det blir nog något seriemaraton så fort jag är färdig. Ikväll kommer Elina och imorgon tar vi en heldag i Malmö. På kvällen är det mini-reunion och sleepover med några gamla arbetskamrater i Köpenhamn. Längtar massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback