Söndag 17 juni

Då var det söndag ja. Igår var det studentfirande igen och det blev ganska så sent. Hade ännu en kusin som var nybakad från gymnasiet. Känner mig ganska så mör just nu så det är tur att jag inte har några allt för aktiva planer idag. Ska skicka lite paket som vanligt. Dom nere på postkontoret suckar när dom ser mig för de vet att jag kommer och stoppar upp kön med alla mina paket, haha! Annars fortsätter den stora utrensningen resten av dagen. Ska hem till Mamma för att städa och fotografera lite möbler som ska upp till försäljning på Blocket. Har bland annat bokhyllor, skrivbord och soffbord kvar sedan jag bodde hemma. Tänkte även ta en djupdykning i min gigantiska smyckessamling. No mercy today folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback