Fredag 2 mars

Hejsan svejsan!
Idag ska här springas en massa ärenden. Ska hämta ut en portfolio till en vän, lämna tillbaka en klänning som skumt nog inte alls hade samma färg hemma som i butiken, spana efter en klänning som är to-die-for och hämta ut mina skor som förhoppningsvis har kommit in idag. Efter det blir det till att åka tåg, igen. Jag älskar att åka tåg så jag klagar då inte. Det blir som en paus från allt det vanliga. Jag föredrar att antingen lyssna på musik och titta på landskapet som susar förbi eller att bunkra upp med en stor godispåse och försvinna in i en bra bok. Idag blir det nummer två.
Ska tillbringa helgen uppe i skogarna och förhoppningsvis ska alla de stora planerna som smidits i över ett halvår avslöjas. Det ska bli så skönt att inte ha några hemligheter längre, plus att jag kan skriva om det här i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback