Måndag 12 mars

Ännu en fullproppad helg är över och jag sitter och överväger att ta ett ordentligt städryck. Motivationen är inte på topp precis och om jag skuter upp det tills imorgon kan jag göra en rejäl genomgång med dammtrasan, lite rensning i lådor och sånt. Japp, så får det bli!
Det är mycket roligare att gå igenom en massa bilder istället. Har fortfarande inte fått loss tummarna och lagt ut från förra helgen heller. Fy på mig! Det hamnar också på morgondagens To Do-lista.
Förresten så måste jag knåpa ihop ett par inlägg om alla de stora planerna! Viktigt Viktigt! Jisses vad mycket det blev nu helt plötsligt! Kanske skulle ta och smygstarta städningen ikväll i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback