Onsdag 28 mars

Idag är det inte vilken dag som helst, utan idag är dagen då jag åker till Frankrike för första gången. Jeij! Måste komma ihåg att köpa en flagga att sätta på min väska.
Om bara en halvtimme går tåget mot Malmö. Ska inom tandläkaren och plocka bort mina stygn (ÄNTLIGEN!) sen ska detta firas med fast föda på vilket matställe som helst. Oj vad jag har saknat att kunna äta ordentligt. Är så fruktansvärt trött på soppa och yoghurt. Efter det blir det direkt över till flygplatsen i Kastrup. Tre timmars flygning och sen landar vi i Nice. Har bokat ett riktigt fint hostel som vi ska bo på. Det blir en massa lägenhetsvisningar och viktiga möten men även en hel del turistande och slappande så klart. Temperaturen ligger just nu omkring 20grader så det blir perfekt! Vi hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback