Lördag 5 maj

Hej och hå!
Vaknade redan klockan nio idag och har nu hunnit titta ikapp lite BigBrotheravsnitt och klipp. Solen lyser utanför fönstret och jag är pigg som en mört. Gårkvällens förfest var verkligen jättelyckad. Goda drinkar, trevligt sällskap och framför allt charader. Jag måste skryta med att jag var grym! Utestället sen var absolut ingen hit. Det kändes som om man var på ett mellanstadiedisco. Knappt inget folk, de få som var där satt och tryckte längs väggarna, kass dj och helt galet varmt i lokalen. Så nej, det blir inget återbesök där inte. Men det var i alla fall värt ett försök.
Idag blir det garanterat ett par timmar ute i det fina vädret och ikväll eventuellt en filmkväll. Malmö-gänget vill att jag ska komma ner och hälsa på igen men det blir nog inget den här gången. Någon måtta får det vara, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback