Met Gala 2012 del5

Då börjar klänningskavalkaden. Jag har tittat igenom alla de hundratals vackra och inte alls så vackra klänningarna från måndagens Met Gala i New York och sållat ut mina favoriter. Inte mindre än 16 stycken hittade jag. Hade lätt burit vilken av dem som helst i ett ögonblick! Självklart börjar vi bakifrån för lite extra spänning:

Nr 12 - Leslie Mann i Nina Ricci - En riktig prinsessklänning
Nr 13 - Rashida Jones i Tory Burch - Så himla sommrig. Jag tänker på en brudtärna när jag ser den här klänningen. Något som till och med en ikke kändis skulle kunna klara av att ha på sig.
Nr 14 - Rosie Huntington Whitley i Burberry - Helt klart snyggast på hela galan från halsen och uppåt. Sminket, frisyren och örhängena är i mina ögon helt perfekt. Klänningen var lite tråkig tyvärr. Men hon får ändå vara med på grund av sin snygghet.
Nr 15 - Sally Humphries i ? - Attans att jag inte hittar designern! Jag gillar verkligen den enkla modellen och att den har den perfekta röda färgen.
Nr 16 - Christina Ricci i Thakoon - Knasig och jag gillar den. Kanske inte något man skulle ta på sig i första hand, skulle vara utan den gigantiska rosetten bak i så fall, men där är ändå något med färgerna och mönstret som tilltalar mig.

12-16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback