Aggressioner

Jag får verkligen ett utflipp på banken! Jag är 100% kund hos Swedbank och sitter och försöker göra en utlandsbetalning på en rätt så stor summa. Men formulären på internet är besvärliga så jag gav mig ner till bankkontoret för att få hjälp. Men icke, den här banken är privat så för att få hjälp där måste man bli kund hos dem, vilket jag absolut inte vill, lönt att vara med hos en bank som bara fungerar i en enda liten by, hellre Swedbank som fungerar i precis hela Sverige uom här tydligen. Nåja, hem igen och försöker klura på formulären och det går ganska så bra fram tills dess att jag trycker på godkänd. Då kommer ett meddelande att "någonting är fel". VAD är fel? undrar jag! Aaah! Inte finns det någon växel som man kan ringa till heller för att få hjälp. Det blir till att åka in till grannstan med tåget imorgon för att få hjälp, i kanske fem minuter... SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback