Fredag 2 november

Oh Happy Day!
Började dagen med ett telefonsamtal från Pappa där han berättade att han och Broren kommer ner och hälsar på över jul. Jeij! Tittade sedan på ett avsnitt av underbara
"The Amazing Race". Upptäckte även att The Script har släppt ett nytt album, superbra som vanligt.
Igår fick jag även ett mail från Jonas om att han fått tag på alla bilderna som försvann från vår "World Tour 2011"!!! Hur fantastiskt är inte det? Jag hade helt gett upp hoppet om att få se dem. Har låtit dem tankas hem över natten så nu ska jag spendera ett antal timmar på att drömma mig bort.
Ikväll blir det jobb igen och på fredagar är det alltid mycket att göra. Ska bli kul.
Mitt humör är på topp så ingenting känns omöjligt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback